Nitar att limma fast

 
 
 
En av bloggens läsare, Matilda , bad om hjälp med att hitta nitar som hon skulle kunna limma fast på saker, exempelvis på sin telefon. Jag har sökt som hastigast nu på olika nitar (det finns hur många olika former och färger på nitar som helst!) och hittade dessa som jag hoppas är ungefär vad hon söker. Jag har som sagt sökt som hastigast, vill ni själva söka på nitar och se vilka andra varianter det finns föreslår jag att ni söker på "studs" (nitar), vill ni ha sånna man limmar fast kan ni skriva "studs glue" eller "studs DIY".
 
 
Nitarna på bilderna ovan säljs enligt följande:
Guld, 60 stycken 34:-
Silver, 80 stycken 36:-
 
Klicka på bilderna för att komma till respektive annons.
 

Kommentarer
Matilda säger:

Åh tack så jättemycket för hjälpen! Just sådana jag menade :)

Svar: Ingen fara, bara roligt att få hjälpa till :)
Ebay är ett beroende!

2014-01-07 | 20:49:41
Bloggadress: http://matildasavelind.blogg.se
Matilda säger:

Sv: ååh visst va den snygg? :D

2014-01-08 | 14:22:29
Bloggadress: http://matildasavelind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback