Magiska flaskhållare

 

 
Ett sånt här har vi hemma, jag köpte det i sverige för cirka 300 kronor. Därför smakar det därför nu lite bittert i munnen när jag hittar det för 43 kronor på Ebay.. phew. Nåja. Det här är en jätterolig grej tycker jag, många undrar hur det funkar egentligen, flaskan sitter ju nästan i luften. Bra presenttips! 
 
Obs! Jag måste dock inflika. Det är kedjevinstället vi har, repet kan jag inte uttala mig om. Jämför en det kedjeställ jag köpte i sverige med det här billiga skiljer det sig åt kvalitetsmässigt, men även utseendemässigt. Det svenska vinstället är bättre gjort, det ser verkligen ut som en kedja som svävar i luften, medan det billiga är ganska slarvigt gjort (man ser lödningarna mellan "kejderingarna" och den är mer fyrkantig, eller hur man ska förklara, ser inte lika svävande ut. Dock är det fortfarande en jätterolig present att ge bort tycker jag, de här billiga varianterna, och med tanke på priset är det ju suveränt.
 

Kommentarer
Madeleine säger:

galet snyggg detalj i hemmet!

Svar: Eller hur! :)
Ebay är ett beroende!

2014-05-26 | 13:01:16
Bloggadress: http://fames.se/madeleinealexandra/
Louise säger:

Åh, grym blogg! Hittade precis hit. :)

Svar: Välkommen hit! Jag har desvärre varit aaningen inaktiv här på sistone, men jag återkommer ibland när jag hittar något jag vill tipsa om, så kika gärna in :)
Ebay är ett beroende!

2014-06-10 | 12:08:27
sanja säger:

Tänkte dela med mig av ett present tips till dig som jag tycker är rätt fyndigt. Man kan ge den till både familj och vänner men man måste förklara innan att de inte ska se det som en pik. Jag gav Stella white tandbleknings strips till min bror som snusar rätt mycket och han blev superglad. Det är en bra present tycker jag. :D

2014-07-20 | 12:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback